معرفی کالکشن فیلم ها

امروزه تماشای فیلم یک تفریح به حساب میآید و بعضی افراد از این تفریح به عنوان یک آموزش یا کسب دانش استفاده میکنند. فیلم دیدن یا تماشای فیلم اوقات شما را پر خواهد کرد، پیدا کردن یک فیلم برای تماشا ممکن است ساعت ها وقت شما را بگیرد. اما ما در ادامه به معرفی برخی از کالکشن فیلم ها میپردازیم که میتواند بار ها و بارها برای تماشا انتخاب شود.

معرفی کالکشن فیلم ارباب حلقه ها

ارباب حلقه ها به انگلیسی The Lord of the rings همچنین شناخته‌شده با عنوان The Lord of the Rings: The Motion Picture Trilogy نام یک مجموعه‌فیلم است که پیتر جکسون کارگردانی‌شان کرده‌است. این فیلم‌ها براساس رمان ارباب حلقه‌ها نوشتهٔ جان رونالد روئل تالکین ساخته شده‌اند. مجموعهٔ ارباب حلقه‌ها شاملِ سه فیلم است: ارباب حلقه‌ها: یاران حلقه (۲۰۰۱)، ارباب حلقه‌ها: دو برج (۲۰۰۲) و ارباب حلقه‌ها: بازگشت پادشاه (۲۰۰۳). پخش‌کنندهٔ فیلم هم شرکت نیو لاین سینما است. بنا به اعلام شبکه آمازون، ساخت سریال ارباب حلقه‌ها از سال ۲۰۱۹ شروع شده و احتمالاً در سال ۲۰۲۱ به نمایش درخواهد آمد.

برای دانلود کالکشن ارباب حلقه ها به سایت هکس دانلود مراجعه کنید

بیشتر بخوانید : هابیت را اول ببینیم یا ارباب حلقه ها؟

معرفی کالکشن فیلم هابیت

هابیت به انگلیسی: The Hobbit فیلم سه قسمتی در سبک حماسه‌ای فانتزی-ماجرایی بر اساس رمانی به همین نام نوشته جی.ار.ار. تالکین می‌باشد و پیتر جکسون را در مقام کارگردان، تهیه‌کننده و همکار فیلم نامه‌نویس در اختیار دارد. گیرمو دل تورو به عنوان کارگردان نزدیک به دو سال با جکسون در مرحلهٔ پیش تولید همکاری کرد اما در می۲۰۱۰ پروژه را ترک کرد و در ژوئیه اعلام شد جکسون برای کارگردانی هر دو قسمت قرارداد امضا کرده‌است. ایان مک‌کلن، اندی سرکیس و هوگو ویوینگ که در سه گانهٔ ارباب حلقه‌ها حضور داشتند نقش‌های خود را در هابیت تکرار می‌کنند. هاوارد شور آهنگساز سه گانهٔ ارباب حلقه‌ها آهنگسازی این فیلم را بر عهده دارد.

اگرچه در ابتدا قرار بود این فیلم دو قسمتی باشد ولی پیتر جکسون و مترو گلدوین مایر از داشتن برنامه‌هایی برای ساخت فیلم سوم صحبت کرده‌اند. نام قسمت اول این فیلم هم‌اکنون هابیت: یک سفر غیر منتظره است. فیلم دوم در ابتدا آنجا و بازگشت دوباره نام‌گذاری شده بود ولی پس از اینکه سه قسمتی شدن این فیلم تأیید شد نامش به هابیت:برهوتِ اسماگ تغییر یافت. همچنین نام قسمت سوم را هابیت: آنجا و بازگشت دوباره گذاردند که که بعدها به هابیت: نبرد پنج سپاه تغییر یافت. دو قسمت اول فیلم به صورت یک‌جا در نیوزلند فیلم‌برداری شده و فیلمبرداری صحنه‌ها در ۲۱ مارس ۲۰۱۱ آغاز و در ۶ ژوئیه ۲۰۱۲ اتمام یافت. قسمت اول و دوم فیلم در تاریخ‌های ۱۴ دسامبر ۲۰۱۲ و ۱۳ دسامبر ۲۰۱۳ و قسمت سوم نیز در ۱۷ دسامبر ۲۰۱۴ بر روی پرده سینما رفتند.

برای دانلود کالکشن فیلم هابیت به سایت هکس دانلود مراجعه کنید.

معرفی کالکشن فیلم هری پاتر

فیلم‌های هری پاتر که فیلم‌هایی انگلیسی-آمریکایی هستند، بر اساس کتاب‌های هری پاتر و با همان نام‌های کتاب ساخته شده‌اند. نویسنده این کتاب‌ها، جوآن «جو» رولینگ که بیشتر با نام جی. کی. رولینگ (به انگلیسی: J. K. Rowling) است، نوشته شده‌است. او امتیاز ساخت فیلم را در سال ۱۹۹۹ به شرکت برادران وارنر با قراردادی بالغ بر یک میلیون یورو فروخت. از نکات قابل توجه این قرارداد، اصرار جی.کی. رولینگ بر استفاده از بازیگران انگلیسی در این فیلم‌ها است.

این فیلم که براساس کتاب‌های داستانی هری پاتر نوشته شده، داستان پسر نوجوانی به نام هری پاتر است که در زمان تولدش، جادوگر شیاطین به نام ولدمورت، مادر و پدر جادوگرش را به قتل رسانده‌است. داستان این هشت فیلم، دشمنی‌ها و جنگ‌های او و ولدمورت است.

در سال ۲۰۱۲، هشت‌گانه فیلم‌های هری پاتر، به فروشی بیشتر از ۷٫۷ میلیارد دلار رسید. در کل ۸ فیلم از داستان هری پاتر ساخته شده‌است که تمامشان جزء ۱۰۰ فیلم پرفروش تاریخ بودند. همچنین آخرین فیلم هری پاتر با نام هری پاتر و یادگاران مرگ - قسمت دوم، دوازدهمین فیلم پرفروش تاریخ است.

برای دانلود فیلم های هری پاتر به سایت هکس دانلود مراجعه کنید.

معرفی کالکشن پاندای کونگ فو کار

پاندای کونگ‌فوکار به انگلیسی: Kung fu Panda یک مجموعه فیلم پویانمایی رایانه ای سه بعدی در ژانر کمدی ووشیا اکشن میباشد که اولین قسمت آن در سال ۲۰۰۸ و سومین قسمت آن در سال ۲۰۱۶ اکران شده‌است. پو شخصیت اصلی این مجموعه است. از این مجموعه چند بازی ویدئویی، چند فیلم کوتاه و دو مجموعه تلویزیونی ساخته شده‌است.

این مجموعه بسیار مورد تحسین واقع شده‌است؛ دو فیلم اول نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم پویانمایی و همچنین چندین جایزه آنی و مجموعه تلویزیونی آن نیز موفق به کسب ۱۱ جایزه امی شده‌است. سه فیلم اول موفق‌ترین فیلم انیمیشن با بالاترین موفقیت اقتصادی در سال‌های انتشار خود بوده‌اند.

برای دانلود کالکشن انیمیشن پاندای کونگ فو کار به سایت هکس دانلود مراجعه کنید.

در ادامه این پست آپدیت خواهد شد و لیست بیشتری از کالکشن فیلم ها قرار خواهد گرفت.