دانلود فیلم و سریال جدید، دانلود پوستر فیلم و سریال ها

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

دانلود پوستر سریال قورباغه

اولین سریال شبکه نمایش خانگی از سال 1389 وارد مرحله توزیع و عرضه قرار گرفت و ظاهرا آن دسته از سریال هایی که از لحاظ کیفی به شبکه های تلوزیونی راه پیدا نمیکرد وارد شبکه نمایش خانگی میشد در همان سال های ابتدایی کمتر کسی سریال های خانگی را با جدیت دنبال میکرد.

دانلود پوستر سریال قورباغه

پس از گذشت مدتی مشخص شد که این سریال ها برای سریال‌های تلوزیونی رقیب سر سختی شده اند و با توجه به این که ممیزی و سخت گیری ها تلوزیون برای این سریال ها در نظر گرفته نمیشد کارگردان برای بیان محتوای خود با دست باز تری عمل میکرد که همین موضوع باعث رقابت میان سریال های خانگی با تلوزیونی شد.

بازیگران : هومن سیدی، نوید محمدزاده, صابر ابر, سحر دولتشاهی, فرشته حسینی, نوید پورفرج, یونا تدین

خلاصه داستان : دانلود سریال قورباغه، من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم…

ادامه مطلب...
۲۴ مهر ۹۹ ، ۰۸:۳۰ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

سریال قورباغه و جیران بزودی در شبکه نمایش خانگی

سریال قورباغه و جیران در شبکه نمایش خانگی

به گزارش رسانه هکس دانلود، سریال های نمایش خانگی قورباغه، جیران و فصل دوم سریال عاشقانه عناوینی هستند که در سال 99 و طی هفته های آتی وارد شبکه نمایش خانگی میشوند.

استقبال کم نظیر از سینمای ایران توسط کاربران شبکه نمایش خانگی موجب این امر شده است که دانلود فیلم ایرانی امسال خود را مدیون سریال های شبکه نمایش خانگی ببیند، از این رو در این مقاله قصد معرفی چند سریال شبکه نمایش خانگی را داریم پس با ما همراه باشید.

ادامه مطلب...
۱۹ مهر ۹۹ ، ۰۶:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

معرفی فیلم و کتاب هری پاتر جی.کی. رولینگ

معرفی کتاب هری پاتر

هَری پاتِر (Harry Potter) نام مجموعه‌ای از رمان‌های سبک خیال‌پردازی است که توسط نویسندهٔ انگلیسی، جی.کی. رولینگ یا جوان کتلین رولینگ نوشته شده‌است. این کتاب‌ها به شرح ماجراهای یک جادوگر نوجوان به نام هری پاتر به همراه بهترین دوستانش، رون ویزلی و هرماینی گرنجر، در مدرسهٔ علوم و فنون جادوگری هاگوارتز می‌پردازند. بخش اصلی داستان پیرامون تلاش هری برای غلبه بر جادوگر سیاه، لرد ولدمورت است، که هدفش سرکوب کردن افراد غیرجادوگر (مشنگ‌ها | ماگل ها)، تحت فرمان درآوردن دنیای جادوگران و نابود کردن همه کسانی است که در مقابل او ایستاده‌اند. (از جمله خود هری پاتر)

اولین رمان از این مجموعه کتاب،در تاریخ ۳۰ ژوئن ۱۹۹۷ با عنوان هری پاتر و سنگ جادو (سنگ فیلسوف) منتشر شد. کتاب محبوبیت بسیار زیاد، تحسین فراوان و موفقیت تجاری را در جهان کسب کرد. این مجموعه همچنین انتقاداتی از جمله نگرانی گسترده دربارهٔ لحن تیره و تار را دریافت کرده است. تا ژوئن ۲۰۱۱، کتاب‌ها در حدود ۴۵۰میلیون نسخه فروش داشته و به ۸۳ زبان دنیا ترجمه شده‌است. و چهار کتاب پایانی این مجموعه به‌طور متوالی رکورد فروش سریعترین کتاب‌های جهان را دارد.

هری پاتر یک مجموعه با چندین ژانر، ازجمله فانتزی، گذر عمر (با عناصری از رمزآلود، هیجان انگیز، ماجراجویی، و عاشقانه)، که دارای بسیاری از معانی فرهنگی و این ارجاعات می‌باشد. بر اساس گفته رولینگ، موضوع اصلی داستان مرگ است، هر چند چیزی که در درجه اول در نظر گرفته می‌شود کار ادبیات کودکان است. همچنین بسیاری از موضوعات دیگر در این سری، مانند عشق و تعصب وجود دارد.

ادامه مطلب...
۱۹ مهر ۹۹ ، ۰۴:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

معرفی فیلم دزدان دریایی کارائیب با بازی جانی دپ

معرفی فیلم دزدان دریایی کارائیب

دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) یک مجموعه‌فیلم فانتزی شمشیربه‌دستان به تهیه‌کنندگی جری بروکهایمر بر اساس جاذبه پارک تفریحی والت دیزنی به همین نام است

کارگردانان این سری شامل گور وربینسکی (فیلم ۱-۳)، راب مارشال (۴)، یواخیم رانینگ (۵-۶)، اسپن سندبرگ (۵) است. نویسندگان اصلی فیلم تد الیوت و تری روسیو (۱-۴)؛ سایر نویسندگان استوارت بیتی (۱)، جای ولپرت (۱)، جف نیثنسن (۵)، کریگ مازن (۶) است. داستان توسط جک اسپارو (جانی دپ)، ویل ترنر (اورلاندو بلوم) و الیزابت سوان (کیرا نایتلی) دنبال می‌شود. شخصیت هایی مانند هکتور باربوسا (جفری راش) و جوشامی گیبز (کوین مک‌نالی) در طول فیلم جک، ویل و الیزابت را دنبال می‌کنند. چهارمین فیلم با سیاه‌ریش (ایان مک‌شین) و آنجلیکا (پنه‌لوپه کروز)، درحالی که پنجمین فیلم با آماندو سالازار (خاویر باردم)، هتری تیونر (برنتون توایتز) و کارینا اسمیث (کایا اسکودلاریو) ادامه پیدا می‌کند. این فیلم ها در یک فضای تاریخی داستانی اتفاق می افتند.

ادامه مطلب...
۱۸ مهر ۹۹ ، ۰۵:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

معرفی فیلم ارباب حلقه ها و فیلم هابیت | کدام را اول تماشا کنیم؟

معرفی فیلم هابیت و ارباب حلقه ها

با توجه به اینکه داستان هابیت زودتر اتفاق میفته اول هابیت رو باید نگاه کرد یا به خاطر اینکه سه گانه ارباب حلقه ها زودتر ساخته شده بکگراندی توش هست که اول باید لوتر رو تماشا کرد؟ با چه ترتیبی تماشای فیلم بیشتر لذت بخشه و همچنین معنی دار تره؟

به نظر من هیچ کدوم از دو سری وابستگی داستانی جدی به سری دیگه ندارند(یعنی در داستان خود سه گانه خللی ایجاد نمیشه).اما به عنوان یه مجموعه کلی یکم شرایط فرق میکنه. دلایل اول دیدن هابیت میتونه این باشه که از نظر زمانی مقدمه، به خاطر تقدم زمانی سرنوشت شخصیتها اسپویل نمیشه و فضای شادتر و سبکتری(نه به معنای منفی) داره[۱].از طرفی لوتر زودتر ساخته شده و فرض کارگردان در ساختن هابیت این بوده که مخاطب لوتر رو دیده و برای همین اشاره هایی به شخصیتها و حوادث لوتر در هابیت قرار داده که برای تماشاگرهایی که 10سال با لوتر زندگی کردن خیلی جذابه اما از دست دادنشون اتفاق مهمی نیست، چون مطمئنا این فیلمها باز هم دیده خواهند شد

در کل نظر من اینه که دیدن هابیت و پس از اون لوتر میتونه تجربه جذابتری باشه،اما جدای این بحث اگه هیچ کدوم از فیلمهارو اصلا ندیدین پیشنهاد میکنم تجربه فوق العاده خوندن کتابها قبل از دیدن فیلمها رو از دست ندین،تجربه ای که بیشتر ما(حداقل در مورد لوتر) ازش محروم بودیم.

پ.ن.1.این حرف در مورد کتابها هم صادقه که فاصله ی (از نظر فضاسازی) آخر هابیت از اول لوتر خیلی کمتر از فاصله ی آخر لوتر از اول هابیته. تصور کنید که کمی بعد از سکانس بندرگاههای خاکستری سکانس مهمونی دورفها بیاد

ادامه مطلب...
۱۸ مهر ۹۹ ، ۰۵:۲۵ ۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰