دانلود پوستر با کیفیت بالا از سریال شهرزاد

شهرزاد مجموعه‌ای نمایشی است که فصل اول آن در سال 1394 در 28 قسمت و فصل دوم آن در سال 1396 در 15 قسمت پخش شد. همچنین فصل سوم این سریال هم در 16 قسمت در زمستان 1396 آغاز شد و در 21 خرداد 1397 پایان یافت. کارگردان این سریال حسن فتحی و تهیه‌کننده آن محمد امامی است. پخش این سریال به صورت هفتگی از طریق مراکز عرضه فیلم سراسر ایران انجام شد. علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار بازیگران نقش‌های اصلی این مجموعه هستند. شهرزاد یکی از پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین مجموعه در شبکه نمایش خانگی ایران است.

شهرزاد با هنرنمایی سه نسل از هنرمندان ایرانی ، پرهزینه‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی است که داستان عاشقانه‌ای را در تهران قدیم روایت می‌کند. حسن فتحی که افزون بر کارگردانی سریال شهرزاد ، نویسندگی آن را نیز انجام داده ، پیش از این مجموعه‌های پهلوانان نمی‌میرند ، میوه ممنوعه و مدار صفر درجه و شب دهم را ساخته است.

سریال شهرزاد از معدود سریال هایی است که برای ساخت و پرداخت تک تک کاراکترهایش فکر زیادی شده . درست است که گهگاه برخی شخصیت ها آن طور که باید شناسنامه ای درست و قابل درک ندارند ، اما مسئله اینجاست که حضور هیچ کدامشان بی دلیل نیست . از مادران و خواهران خانواده که بگذریم ، دیگر نقش ها همگی در پیشبرد اتفاقی مهم تاثیر دارند ...

دانلود سریال از هکس دانلود :‌ https://bit.ly/shahrzaaad | https://hexdl.com/shahrzad-series/

پوستر با کیفیت از شهرزاد

https://bayanbox.ir/view/4763664426266439374/shahrzaad-series-poster.jpg