سریال دراکولا یا فصل دوم سریال هیولا مجموعه شبکه نمایش خانگی محصول سال 1399 به کارگردانی مهران مدیری و پخش از پلتفرم های اینترنتی است. در ادامه میتوانید پوستر های سریال دراکولا را از وبلاگ تخصصی پوستر ایران فیلمز دانلود کنید.

دانلود پوسترهای سریال دراکولا

دراکولا سریالی کمدی با هنرنمایی مهران مدیری، ویشکا آسایش، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، اندیشه فولادوند، گلاره عباسی، بهنام تشکر و نیما شعبان نژاد و نویسندگی امیر برادران و کارگردانی و تهیه کنندگی مهران مدیری محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است.

سریال دراکولا فصل دوم سریال محبوب هیولا به حساب می‌آید و در آن ماجراهای جذاب و تازه‌ای با حضور شخصیت‌های جدید به تصویر کشیده می‌شوند. هیولا که در زمان پخش عنوان پربیننده‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی را بدست آورد، توانست با رویکردی طنزآمیز، مشکلات ناشی از اختلاس و مفاسد اقتصادی را به نمایش بگذارد. این سریال همچنین در بیستمین دوره جشن حافظ جوایزی چون بهترین سریال، کارگردانی و فیلمنامه را کسب کرد و به یکی از موفق‌ترین محصولات نماوا تبدیل شد.

میتوانید سریال دراکولا را از لینک زیر دانلود کنید.

سریال دراکولا

سریال دراکولا توسط امیر برادران نوشته شده که پیش از این زیر نظر پیمان قاسم خانی، نویسندگی سریال هیولا را نیز بر عهده داشت.

در مجموعه دراکولا در کنار مهران مدیری که بار دیگر نقش کامران کامروا را بازی می‌کند، بازیگرانی چون ویشکا آسایش، محمد بحرانی و نیما شعبان نژاد نیز حضور دارند.

پوستر قسمت اول سریال دراکولا


خلاصه داستان قسمت اول سریال دراکولا

ژاله کبیری، همسر جدید کامران کامروا که 3 سال است با او ازدواج کرده، برای او جشن تولد گرفته است و همه آشنایان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را برای دیگران به نمایش بگذارد. کامران کامروا هم موسسه خیریه جدیدی برای کودکان کار راه اندازی کرده و مانند گذشته به پولشویی مشغول است و مهیار مهرافزون رو به استخدام خود درآورده است. مهمانی باشکوهی برپا است و ما با دوستان و خانواده جدید کامروا آشنا می شویم.

پوستر قسمت دوم سریال دراکولا


خلاصه داستان قسمت دوم سریال دراکولا

با خروج کامروا و چمچاره از مراسم تولد، شاهد سقوط هلیکوپتر آنها خواهیم بود. برگزاری مراسم ختم چمچاره و کامروا به صورت همزمان در خانه مینا و عمارت ژاله در حال برگزاری است.

پوستر قسمت سوم سریال دراکولا


خلاصه داستان قسمت سوم سریال دراکولا

ژاله پس از پشت سر گذاشتن مراسم فوت کامروا برای پیگیری پروژه به مراجع مربوطه مراجعه می کند و در آنجا با زنی به اسم الناز که شوهرش مفقود شده آشنا می شود. همزمان با این اتفاقات بازجویی از هوشمند ادامه دارد.

بیشتر بخوانید : دانلود پوستر سریال خاتون

پوستر سایر قسمت ها به مرور درج خواهند شد.

همچنین پوستر سریال های دیگر هم موجود هست کافیست سرچ کنید.