دانلود فیلم و سریال جدید، دانلود پوستر فیلم و سریال ها

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

معرفی سریال شاهگوش سریال کمدی 28 قسمتی

معرفی سریال شبکه نمایش خانگی شاهگوش

شاهگوش پوستر

شاهگوش یک سریال نمایشنامه در 28 قسمت 60 دقیقه‌ای به کارگردانی سید داوود میرباقری است و در سال 2013 تولید شده است. تولید رسمی این سریال با تصویرگری عبدالله اسکندری از 23 آگوست 2013 با حضور سید محمد خاتمی آغاز شده است. رئیس جمهور پیشین ایران. لازم به ذکر است که محسن تنابنده در این سریال ویدیویی سه نقش مختلف را ایفا کرده است.

ادامه مطلب...
۲۵ مرداد ۹۹ ، ۰۶:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

معرفی فیلم زمانی برای مردن نیست

معرفی فیلم No Time To Die (زمانی برای مردن نیست)

زمانی برای مردن نیست

زمانی برای مردن نیست (No Time To Die‎) یک فیلم بریتانیایی رو به اکران در ژانر جاسوسی اکشن به کارگردانی کری فوکوناگا است که در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد.

فیلم‌نامه این فیلم توسط فوکوناگا با همراهی فیبی والر-بریج و اسکات زد. برنس بر اساس شخصیت جیمز باند اثر ایان فلمینگ به رشته تحریر درآمده است.

ادامه مطلب...
۱۳ مرداد ۹۹ ، ۱۱:۱۰ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

معرفی سریال موچین سریالی طنز برای شبکه نمایش خانگی

معرفی سریال موچین

موچین یک سریال برای شبکه نمایش خانگی است که در ۱۸ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید شده و قرار است روز چهارشنبه 4 تیرماه 1399، قسمت اول آن منتشر شود.

موچین به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی میثم آهنگری سریال جدید نمایش خانگی است که به تازگی در تهران مقابل دوربین رفت.

با اتمام مراحل پیش تولید تصویربرداری این سریال نمایش خانگی آغاز شد و تصاویری از گریم بازیگران این سریال کمدی منتشر شد.

ادامه مطلب...
۰۸ مرداد ۹۹ ، ۱۱:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

اپل واچ سری5: ساعت هوشمند اپل

ساعت اپل سری 5

ساعت اپل سری 5، که در سپتامبر 2019 وارد بازار شد، نسخه‌ی فعلی ساعت اپلی است که اولین بار 5 سال پیش در 2015، از آن رونمایی گردید. ساعت اپل سری 5، دارای ویژگی‌های جدید بسیار زیادی نیست و از نظر طراحی، مشابه با ساعت اپل سری 4 است. تنها تفاوت آن در صفحه‌نمایش می‌باشد که در آن از صفحه‌ی OLED کم‌مصرف (LTPO)، که به آن ویژگی "همیشه روشن" را می‌دهد، استفاده شده است.

ادامه مطلب...
۰۷ مرداد ۹۹ ، ۰۶:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

اپل تولید آیفون 11 را در هند آغاز می کند

در میان روابط تجاری پرتنش بین آمریکا و چین و برنامه‌های اپل برای افزایش سهم بازار هند، این شرکت تولید انبوه آیفون ۱۱ در کشور هند را آغاز کرده است. این حرکت به اپل اجازه می‌دهد تا عوارض مربوط به واردات گوشی‌های هوشمند در کشور هند را دور بزند.

ادامه مطلب...
۰۵ مرداد ۹۹ ، ۰۶:۵۰ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰