معرفی سریال شبکه نمایش خانگی شاهگوش

شاهگوش پوستر

شاهگوش یک سریال نمایشنامه در 28 قسمت 60 دقیقه‌ای به کارگردانی سید داوود میرباقری است و در سال 2013 تولید شده است. تولید رسمی این سریال با تصویرگری عبدالله اسکندری از 23 آگوست 2013 با حضور سید محمد خاتمی آغاز شده است. رئیس جمهور پیشین ایران. لازم به ذکر است که محسن تنابنده در این سریال ویدیویی سه نقش مختلف را ایفا کرده است.



اسپین آف سریال شاهگوش به نام سالهای دور از خانه به کارگردانی مجید صالحی در سال 2009 ساخته شد.

خلاصه داستان سریال

کله پزی که عشق خود به استقلال را جایگزین هیچ چیز دیگری نمی کند ، دختری دارد که به پرسپولیس پیشنهاد می دهد و این همان رنگی است که با مخالفت پدرش روبرو می شود. تصادف منجر به فوت کله پز و بازگشایی پرونده قتل می شود. سر داستان در حالی که از خیابان عبور می کند به یک پژوی سبز سقوط می کند و بر اثر این تصادف می میرد! تنها شاهد یک مرد یک چشم است که فقط رنگ و نوع خودرو را به رسمیت شناخته است. اینگونه است که داستان وارد مرحله ایستگاه پلیس می شود. افسر پرونده و چند افسر پلیس به دنبال قاتل هستند. تا زمان …

بازیگران سریال

فرهاد اصلانی، مرجانه گلچین، احمد مهران فر، شهرام حقیقت دوست، حمیدرضا آذرنگ، طناز طباطبایی، حامد میرباقری، ابراهیم آبادی، علیرضا جعفری و (با هنرمندی) محسن تنابنده و (با حضور) اکبر عبدی و سیروس گرجستانی دیگر بازیگران اصلی این سریال هستند.

سایر عوامل سازنده سریال

سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: تهیه‏ کنندگان: سیدمحمد امامی، مهران برومند، جانشین تهیه کننده و مدیر تولید: هومن کبیری، طراح گریم: عبدا… اسکندری، مدیر تصویربرداری: عظیم جوانروح، آهنگساز: فردین خلعتبری، طراح صحنه و لباس: مجید علی اسلام، صدابردار همزمان: رشید دانشمند، مشاور کارگردان: رسول نجفیان، نویسندگان فیلمنامه: آزاده محسنی، الهه میرباقری.

جهت دانلود سریال شاهگوش میتوانید از طریق سایت هکس دانلود اقدام کنید

شاهگوش هکس دانلود