دانلود فیلم و سریال جدید، دانلود پوستر فیلم و سریال ها

۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۳ ثبت شده است

کالکشن فیلم سینمایی یعنی چی؟ کالکشن چیست ؟

کالکشن فیلم سینمایی یک مجموعه‌ای از فیلم‌های مرتبط با یک موضوع، یک سری کتاب یا حتی یک داستان است که به صورت یک مجموعه یا مجموعه‌ای از فیلم‌ها منتشر می‌شود. این فیلم‌ها معمولاً با توجه به تم یا ژانر مشترکی که دارند، در یک کالکشن جمع‌آوری می‌شوند تا به صورت یک بسته واحد به مخاطبان عرضه شوند.

https://bayanbox.ir/view/8949462147667563157/collection-what.jpg

ادامه مطلب...
۲۴ فروردين ۰۳ ، ۱۱:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دانلود پوستر با کیفیت از سریال شهرزاد

دانلود پوستر با کیفیت بالا از سریال شهرزاد

شهرزاد مجموعه‌ای نمایشی است که فصل اول آن در سال 1394 در 28 قسمت و فصل دوم آن در سال 1396 در 15 قسمت پخش شد. همچنین فصل سوم این سریال هم در 16 قسمت در زمستان 1396 آغاز شد و در 21 خرداد 1397 پایان یافت. کارگردان این سریال حسن فتحی و تهیه‌کننده آن محمد امامی است. پخش این سریال به صورت هفتگی از طریق مراکز عرضه فیلم سراسر ایران انجام شد. علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار بازیگران نقش‌های اصلی این مجموعه هستند. شهرزاد یکی از پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین مجموعه در شبکه نمایش خانگی ایران است.

ادامه مطلب...
۲۴ فروردين ۰۳ ، ۰۵:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دانلود پوستر سریال جنگل آسفالت

سریال جنگل آسفالت یکی از مهمترین و پرطرفدارترین اثار ایرانی است که به وسیله گروهی از بازیگران و تهیه‌کنندگان توانمند ساخته شده است. این مقاله قصد داریم پوستر های سریال جنگل آسفالت رو جهت دانلود قرار بدیم .

https://bayanbox.ir/view/3664685832361284458/jangale-asfalt-series-v.jpg

سریال شبکه نمایش خانگی جنگل آسفالت به بررسی موضوعات مختلفی می‌پردازد که از جمله آنها می‌توان به فساد، فقر، اعتیاد، خشونت خانوادگی و قدرت اشاره کرد. این سریال با تمرکز بر روی این موضوعات، سعی در بررسی عمیق و تحلیلی از مشکلات اجتماعی و فرهنگی جامعه دارد و از زوایای مختلف به آنها نگاه می‌کند.

ادامه مطلب...
۲۳ فروردين ۰۳ ، ۰۷:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰