معرفی سریال موچین

موچین یک سریال برای شبکه نمایش خانگی است که در ۱۸ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید شده و قرار است روز چهارشنبه 4 تیرماه 1399، قسمت اول آن منتشر شود.

موچین به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی میثم آهنگری سریال جدید نمایش خانگی است که به تازگی در تهران مقابل دوربین رفت.

با اتمام مراحل پیش تولید تصویربرداری این سریال نمایش خانگی آغاز شد و تصاویری از گریم بازیگران این سریال کمدی منتشر شد.

حسین تبریزی از جمله کارگردانانی است که در بخش تلویزیون بیش از سینما فعالیت داشته است. موچین اولین تجربه‌ی نویسندگی و کارگردانی حسین تبریزی در شبکه‌ نمایش خانگی‌ است. او پیش‌تر تجربه‌ی ساخت تعداد زیادی سریال و فیلم را برای تلویزیون داشته است.

در واقع حسین تبریزی از مجموع آثاری که در کارنامه دارد، می توان به آثار وی در تلویزیون با نام‌های سریال همسرایی، سریال جاده در دست تعمیر، سریال کیفر، سریال رخنه، سریال ثانیه شمار، سریال ردپایی در بزرگراه و سریال دربست تا بهشت و در 2 اثر در سینما با نام‌های فیلم سلام علیکم حاج آقا و فیلم افسونگر اشاره کرد.
بر این اساس حسین تبریزی از کارگردانان پرکار ایرانی است که تابحال بیست و شش فیلم سینمایی و هفت سریال تلویزیونی ساخته است.

نگاهی به سریال موچین

ابتدای قسمت اول این سریال اگر چه با ورود شخصیت‌های شهره لرستانی و مرجانه گلچین به شهر و کیف قاپی از آن‌ها شروع می‌شود، اما بعد از آن به سرعت وارد زندگی خانواده آقای گلی می‌شویم که دختر‌هایی دوقلو به نام‌های سیما (آشا مهرابی) و مینا (زهرا جهرمی) دارد و فرزاد (علی صادقی) نیز که او هم برادری دوقلو به نام فرزین (امیر نوری) دارد خواستگار پر و پا قرص سیما و دشمن شماره‌ی یک آقای گلی است.

فرزاد و فرزین نه کار درست و حسابی‌ای دارند و نه مال و منالی و برای آقای گلی که فرد خود ساخته‌ای است عشق و علاقه‌ی میان سیما و فرزاد کافی نیست که به وصلت آن‌ها رضایت دهد. سیما و مینا در دادگاه خانواده یا همان مرکز اختلاف خانواده کار می‌کنند و ورود فرزاد و فرزین و تعقیب و گریز دائمی شان با آقای گلی منجر به اتفاقاتی می‌شود که داستان موچین را پیش می‌برند

جهت دانلود سریال موچین به سایت هکس دانلود مراجعه کنید.

دانلود موچین