زمانی برای مردن نیست (انگلیسی: No Time To Die‎) یک فیلم سینمایی آمریکایی بریتانیایی رو به اکران در ژانر جاسوسی اکشن به کارگردانی کری فوکوناگا است که در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. فیلم‌نامه این فیلم توسط فوکوناگا با همراهی فیبی والر-بریج و اسکات زد. برنس بر اساس شخصیت جیمز باند اثر ایان فلمینگ به رشته تحریر درآمده است.

زمانی برای مردن نیست، بیست‌وپنجمین عنوان از مجموعه فیلم جیمز باند است و دنیل کریگ برای بار پنجم در نقش این مأمور ویژه ام‌آی۶ ظاهر شده‌است. رالف فاینز، لئا سیدو، نائومی هریس، بن ویشاو، روری کینیار و جفری رایت همگی نقش‌های خود در پنج فیلم قبلی را در اینجا نیز تکرار کرده‌اند و رامی ملک، آنا د آرماس، بیلی مگنوسن و دیوید دنسیک به عنوان بازیگران جدید به گروه اضافه شده‌اند.

داستان فیلم دربارهٔ مأمور ۰۰۷، یعنی جیمز باند است که درگیر پرونده پیچیده ربوده شدن یک دانشمند می‌شود. زمانی برای مردن نیست نخستین فیلم مجموعه جیمز باند است که یونیورسال استودیوز پخش جهانی آن را برعهده دارد. پیش‌تر، این وظیفه برعهده شرکت کلمبیا پیکچرز بود بعد از موفقیت اسپکتر (۲۰۱۵) در گیشه، سونی پیکچرز ساخت دنباله‌ای برای آن را در راستای کار قرار داد اما سام مندس حاضر به همکاری دوباره نشد و دنیل کریگ نیز اعلام کرد کارش با نقش جیمز باند تمام شده‌است.

کار تولید از بهار ۲۰۱۶ آغاز شد و کریگ قبول کرد تا برای آخرین‌بار نقش جیمز باند را ایفا کند. دنی بویل نخستین گزینه کارگردانی بود و حتی به همراه جان هاج یک طرح داستانی نیز به کمپانی ارائه داد اما به خاطر اختلاف نظر در ساخت فیلم در اوت ۲۰۱۸ از پروژه انصراف داد و کری فوکوناگا جای او را گرفت. پیش از فوکوناگا، کمپانی به کریستوفر نولان و دنی ویلنوو پیشنهاد ساخت فیلم را داده بود اما هردو این پیشنهاد را به خاطر هم‌زمانی با پروژه‌های خود رد کردند. فیلم‌برداری از آوریل تا اکتبر ۲۰۱۹ به‌طور انجامید. علت طولانی شدن فیلم‌برداری، آسیب‌دیدن دنیل کریگ در هنگام بازی در یکی از سکانس‌های اکشن بود که برای مدتی وی را خانه‌نشین کرد.

پوستر های فیلم نو تایم تو دای

پوستر فیلم زمانی برای مردن نیست 2021

بیشتر بخوانید : دانلود پوستر سریال خاتون

بیشتر بخوانید : معرفی فیلم زمانی برای مردن نیست 2021

لوگوی فیلم No time to Die 2021