ملکه گدایان مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و به تهیه‌کنندگی علی طلوعی، محصول سال ۱۳۹۹ است که به صورت اختصاصی توسط شبکهٔ نمایش خانگی فیلیمو پخش می‌شود. بخش‌هایی از این سریال در استانبول ترکیه فیلمبرداری شده‌است. تولید سریال ملکه گدایان از پیش از شیوع کرونا آغاز شد و عمده روزهای تصویربرداری آن در روزهای کرونا ادامه یافت.موسیقی تیتراژ این سریال توسط روزبه بمانی ساخته شده‌است.

در ادامه پوستر های منتشر شده قرار گرفته است. جهت دانلود پوستر های سریال به ادامه مطلب مراجعه کنید.

خلاصه داستان سریال ملکه گدایان 

البرز شیمیدان، خودش و مادرش خورشید ساکن آلمان است و پدرش خسرو در ایران زندگی میکند. البرز با دختری که اسمش سارا است و در ایران زندگی میکند و برای درس خواندن به آلمان آمده، با البرز آشنا میشنود و با او نامزد میکند.البرز قرار است در ترکیه با نامزدش سارا ازدواج کند. همه چیز برای یک مراسم به یادماندنی مهیا است که خبر می‌رسد پدر البرز به کما رفته‌است. البرز با گذشته‌ای مبهم، از بازگشت به ایران هراس دارد اما برای آخرین ملاقات با پدر، راهی جز بازگشت به ایران ندارد، ولی بنابر مشکلاتی او مجبور است که به صورت قاچاقی به ایران بیاید. با وجود اصرار فراوان مادر البرز برای بازنگشتن او به ایران، البرز تصمیم خود را گرفته. وقتی او باز میگردد هیچ کس او را نمی شناسد و او را فرهاد بابایی خطاب می‌کنند و کسی جز قاچاقچی او را به خاطر ندارد …

جهت دانلود سریال ملکه گدایان میتوانید به سایت هکس دانلود مراجعه کنید.

پوستر سریال ملکه گدایان

پوستر قسمت اول سریال ملکه گدایان

پوستر قسمت دوم سریال ملکه گدایان

سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال باران کوثری، پانته آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، رویا نونهالی، فرزاد فرزین، عرفان ناصری، شبنم قربانی، سولماز غنی، یسنا میرطهماسب، علی اوجی، بهشاد شریفیان، علی صلاحی، مریم سرمدی، رومینا کوهزاد، آرزو افشار، شیدا یوسفی، الهام شعبانی، نورا محقق، مریم زارعی، فاطمه نیشابوری , نسیم اکبری به هنرمندی پرداخته‌اند.