سایت سریال قورباغه

سریال قورباغه مجموعه نمایش خانگی به کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسدزاده در حال پخش در شبکه نمایش خانگی میباشد، اولین قسمت از سریال قورباغه در تاریخ 2 دی سال جاری منتشر شد.

خلاصه داستان سریال قورباغه

دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بسته است و نمی‌تونم نفس بکشم. انگار همه این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.

در ادامه مطلب میتوانید از طریق سایت سریال قورباغه اقدام به دانلود سریال کنید.

بازیگران سریال قورباغه

صابر ابر، نوید محمدزاده ،سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، مهران غفوریان، آناهیتا افشار، هومن سیدی و ...

قورباغه سریالی درام، اجتماعی و رازآلود با هنرنمایی نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، مهران غفوریان، آناهیتا افشار، محمد امین شعرباف، احسان منصوری، نیما مظاهری، سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان و هومن سیدی و نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسدزاده محصول سال ۹۹-۱۳۹۸ کشور ایران است. این سریال با حال و هوایی معمایی به مشکلات اجتماعی و تاثیرات فردی آن می‌پردازد و توسط پیمان شادمانفر در کشورهای ایران و تایلند فیلمبرداری شده است. موسیقی قورباغه را بامداد افشار ساخته و این اولین تجربه هومن سیدی در کارگردانی یک مجموعه داستانی به حساب می آید. همچنین قورباغه اولین سریالی است که بازیگران مطرحی چون نوید محمدزاده و صابر ابر در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

سایت سریال قورباغه