سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسدزاده

قسمت سوم سریال قورباغه امروز دوشنبه 15 دی ماه آماده دانلود شده است. همچنین قسمت 29 آقازاده، قسمت اول ملکه گدایان و قسمت پنجم همرفیق نیز در این هفته پخش می شوند. شما می توانید لینک دانلود قانونی تمامی این آثار را در این مقاله از سایت هکس دانلود ، دریافت کنید.

سریال قورباغه با پخش دو قسمت نخستین خود به نظر می رسد که مخاطبین خود را یافته و جذب کرده است. با توجه به ژانر این اثر که یک درام جنایی، معمایی و در سبک و سیاق سریال های هالیوودی است توانسته که مورد توجه و استقبال قشر جوان جامعه که تشنه این گونه کارها هستند قرار بگیرد.

در سریال قورباغه در کنار هومن سیدی که کارگردانی اثر را بر عهده داشته است بازیگران چهره و نامی بسیاری از جمله سحر دولتشاهی, صابر ابر, نوید محمدزاده, آناهیتا افشار, مهران غفوریان, نوید پورفرج، محمدامین شعرباف و فرشته حسینی نقش آفرینی کرده اند.

قسمت سوم سریال قورباغه و خلاصه قسمت های قبل

قسمت اول سریال با تصاویر و صحنه های گنگ و مبهمی که مخاطب را سردرگم می کند آغاز شده و همچنین در ادامه نیز این روند به طور پیاپی دنبال می شود. شاهد زندگی روزمره عده ای جوان بزهکار و غرق در فساد هستیم که هر روز دست به کارهای خلاف می زنند. از مواد فروشی و دزدی از بوتیک گرفته تا قتل و کشتن مامور نیروی انتطامی و…. بیشتر ماجرای این قسمت، صرف ایده پردازی و شخصیت پردازی و بسط داستان شد. چیزی که البته برای آغاز هر سریالی طبیعی است. در کل، مخاطب در این اپیزود، با چندین جوان بزهکار و خلافکار در شهرک اکاباتان روبرو است، افرادی که با هم دوست هستند یا نیستند ولی بازی روزگار همه این آدم ها را بهم وصل می کند.

در قسمت دوم قورباغه نیز شاهد اتفاقات بسیاری بودیم. در این اپیزود سریال وارد فاز جدیدی می شود و روایت کننده افراد دیگری است. افرادی که مامورین غیررسمی شهرداری هستند و با دریافت اسلحه (با مجوز) به پاکسازی و کشتن شگ های ولگرد می پردازند… چه اتفاقی افتاد؟ چرا بهترین دوستم به بهترین دوستش شلیک کرد؟ به من! به خودش! قسمت دوم با صحنه اجساد غرق در خون شروع می‌شود. اما یکی از آن ها به شکل معجزه آسایی زنده است.

یک فلش بک به گذشته:دوازده سال قبل چهار شکارچی از طرف شهرداری که مسوولیت شکار سگ را دارند. در حین انجام کار یکی از آن ها از روی اشتباه شخصی را به جای سگ مورد ضرب گلوله قرار می دهد. شخص ضارب (سروش) که از صحنه جرم فرار می کند، عاقبت به دام مامورین پلیس می افتد و در نهایت در دادگاه‌ به خاطر قتل غیر عمد با تعهد و با گرفتن رضایت از اولیای دم (به شرط این که از پسر مقتول نگهداری کند و مخارج او را پرداخت کند، چون توانایی پرداخت دیه را نداشته است) از زندان آزاد می شود.

هر دو پس از مدتی هم خانگی و زندگی در کنار هم برای گذران معاش به خفت گیری، کارهای خلافکارانه، مشارکت در قتل و… روی می آورند و درگیر ماجراهایی از این دست می شوند. فلش بک به زمان حال: سروش و پسر مقتول در حال انتقال جنازه ها به بیابان و صحبت از توانایی و نیروی هیپنوتیزم نوری (نوید محمد زاده ) که قادر است دیگران را وادار به انجام خواسته هایش کند. در این زمان است که فردی که قبلا در ویلای نوید محمدزاده کشته شده است (با بازی صابر ابر) و بدین ترتیب کاراکتر های قصه از قسمت اول و دوم بهم وصل می شوند.

حال باید دید که در قسمت سوم از سریال قورباغه چه اتفاقاتی می افتد. در ادامه این نوشتار و سطرهای پایین لینک دانلود قسمت سوم قورباغه با 5 کیفیت گوناگون از سایت بسیار خوب کول دانلود درج شده است. لازم به ذکر است که سریال قورباغه با کیفیت Bluray 4k و همچنین صدی 6 کاناله انکود و در اختیار کاربران قرار گرفته است. این نخستین بار است که برای یک اثر ایرانی چنین اتفاقی رخ می دهد!

برای دانلود سریال قورباغه با ترافیک نیم بها میتوانید به سایت هکس دانلود مراجعه کنید.

لینک دانلود کیفیت 1080p

لینک دانلود کیفیت 720p