سریال قورباغه

در این مقاله قصد معرفی سریال شبکه نمایش خانگی قورباغه را داریم. سریال قورباغه اثر جدید هومن سیدی میباشد. هومن سیدی نخستین سریالش را به نام «قورباغه» با بازی نوید محمدزاده می سازد.

در ادامه به موارد زیر میپردازیم:

  • معرفی کوتاه
  • خلاصه داستان
  • بازیگران
  • تاریخ انتشار

اگر به سریال های خانگی علاقه مند هستید در ادامه با ما همراه باشید

معرفی سریال قورباغه

سریال قورباغه مجموعه نمایش خانگی به کارگردانی هومن سیدی است که در حال تولید و ساخت می باشد و اولین کار سریال سیدی است که در نمایش خانگی تولید و کارگردانی می کند. این چهارمین همکاری سیدی و محمدزاده بعد از فیلم های «سیزده»، «خشم و هیاهو» و «مغزهای کوچک زنگ زده» محسوب می شود.این سریال داستانی عجیب و بی بدیل را بازگو می کند که تا کنون دستمایه تولید هیچ فیلم و سریالی نشده است.قسمتهایی از این سریال به دلیل ماهیت داستان در خارج ایران فیلمبرداری می گردد.

زوج هومن سیدی و نوید محمدزاده در سال های اخیر باعث به وجود آمدن آثار پر مخاطبی از جمله فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» شده است.این دو قصد دارند برای اولین بار در ساخت سریالی در شبکه نمایش خانگی با یکدیگر همکاری کنند.این سریال در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود و به گفته بسیاری با توجه به حضور سیدی و محمدزاده باید منتظر مجموعه جذابی باشیم. ویکی پدیا

صفحه اینستاگرام سریال قورباغه

خلاصه داستان سریال

قورباغه داستانی عجیب و بی بدیل را بازگو می کند. دنیا برای من جای کوچیکیِ. بعضی اوقات فکر می‌کنم دارم خفه می‌شم. احساس می‌کنم همه جا بسته است و من نمی‌تونم نفس بکشم

بازیگران سریال 

در این سریال زیبا بازیگرانی چون نوید محمدزاده,  صابر ابر,  سحر دولتشاهی,  فرشته حسینی,  نوید پورفرج,  هومن سیدی,  یونا تدین و... به ایفای نقش پرداخته اند.

تاریخ انتشار سریال

بنابه گفته های عوامل سازنده سریال، انتظار میرود سریال شبکه نمایش خانگی قورباغه در بهار 1399 منتشر شود. همچنین میتوانید سریال قورباغه را از سایت هکس دانلود دریافت نمایید.