دانلود فیلم ایرانی لاتاری

دانلود رایگان فیلم لاتاری

دانلود فیلم لاتاری

دانلود فیلم ایرانی لاتاری با کیفیت عالی

بازیگران فیلم : هادی حجازی فر، ساعد سهیلی، زیبا کرمعلی، جواد عزتی، حمید فرخ نژاد، امیرحسین هاشمی، نادر سلیمانی

.

خلاصه داستان : فیلم سینمایی لاتاری ، امیرعلی و نوشین دو جوان بیست و یک ساله قصد ازدواج با یکدیگر را دارند. خانواده ها چندان موافق نیستند. آن‌ها صبر پیشه کردند تا به مرور زمان رضایت خانواده‌هایشان را جلب کنند. آن دو یکسری رویای مشترک دارند. برنده شدن در لاتاری و دریافت گرین کارت آمریکا.


بعد از دو موفقیت بزرگ در کارنامه محمد حسین مهدویان، برای کار سوم انتظار خیلی بالایی از او داریم. وقتی"لاتاری" سر-و-صدا کرد، انتظار ژانر جدیدی از محمد حسین مهدویان نداشتیم. و این کارگردان با این فیلمش خیلی خوب غافلگیرمان کرد. مخصوصا وقتی بعد از بارها صادر نشدن پروانه ساخت، کنجکاوی در باره این فیلم زیاد شد. اما به هر نحوی در حال حاضر، فیلم در جشنواره در حال اکران است. و صف مشتاقان "لاتاری" کل سینماها را پر کرده. و صف فیلم های دیگر خالی است....

بعد از دو موفقیت بزرگ در کارنامه محمد حسین مهدویان، برای کار سوم انتظار خیلی بالایی از او داریم. وقتی"لاتاری" سر-و-صدا کرد، انتظار ژانر جدیدی از محمد حسین مهدویان نداشتیم. و این کارگردان با این فیلمش خیلی خوب غافلگیرمان کرد. مخصوصا وقتی بعد از بارها صادر نشدن پروانه ساخت، کنجکاوی در باره این فیلم زیاد شد. اما به هر نحوی در حال حاضر، فیلم در جشنواره در حال اکران است. و صف مشتاقان "لاتاری" کل سینماها را پر کرده. و صف فیلم های دیگر خالی است. "لاتاری" به دلایل ذکر شده، فیلمی بسیار مهم و تحریک کننده است. که احتمالا هر کسی که به سینما اهمیت می‌دهد، دیدن "لاتاری" نیز به همان اندازه برایش مهم است.

یکی از مهم ترین المان‌های فیلم‌های محمد حسین مهدویان، فیلمبرداری خاص فیلم است. دوربین روی دستی که بی تاب از پشت اشیاء و آدم‌ها بدنبال ضبط وقایع است. با زوم کردن هایی که الان دیگر مرسوم نیست و غیر حرفه‌ای محسوب می‌شود (البته در فیلم های محمد حسن مهدویان اینطور نیست). دوربین در فیلم های محمد حسین مهدویان، دارای شخصیت می باشد. خود انگار شخصی دیگر است که تمام اتفاقات را می‌بیند. و همین باعث می‌شود تا فیلمبرداری فیلم‌های محمد حسین مهدویان، همیشه جذاب باشد. 

محمد حسین مهدویان ریسک زیادی برای ساخت"لاتاری" به خرج داد. اما می‌توان گفت که ریسک‌ش بی نتیجه نماند. لاتاری یک فیلم اصولی، و قابل قبول و مورد تایید است. یک فیلم جذاب که با حرف هایی که در فیلم زد، جای زیادی در دل مخاطبین باز کرد. و از نظر خیلی از مخاطبان و حتی خود کارگردان، تبدیل به بهترین اثرش شد. اما به نظر من هر دو فیلم قبلی کارگردان، از "لاتاری" بهتر بود.

"لاتاری" دچار یک شتابزدگی‌ای شده، که به بعضی از موضوع ها بیشتر پرداخته و برای موضوع های دیگر وقت کمتری صرف شده. و این باعث شده است تا ریتم کار، کمی هموار نباشد. فیلم به خوبی روند عشق در یک رابطه، حل یک معما و تنفر چند نفر نسبت به یک نفر را به تصویر کشیده است. و به دلیل کامل بودن این روند، فیلم باور پذیر است. و در کنار این تاثیر گذار هم هست. با دکوپاژ های جذاب و هوشمندانه و بازی جذاب تمام بازیگران از ساعد سهیلی تا مهدی زمین پرداز که همه درخشیدند. در کنار طنز‌های بجا و مناسب با موقعیت (که البته قسمت‌هایی از کنترل خارج شد). همه و همه باعث جذاب شدن این اثر سینمایی شده است. و باعث شده تا مخاطبان برای فیلم دقایقی ایستاده دست بزنند.

اما چرا این اثر از دو اثر قبلی کارگردان ضعیف تر است؟ "لاتاری" تا حدی دچار شعار زدگی شده است. و می‌توان گفت کمی با اغراق جلو آمده. و شاید همین شعارها توانست دل بسیاری را بدست آورد. برای مثال در انتهای فیلم، وقتی صحبت از خلیج فارس شد و همه در سالن دست و سوت زدند. با این که خیلی به من چسبید، اما یاد تریبون های سیاسی افتادم. که کسی شعاری را فریاد می‌زند و همه در ادامه با خوشحالی او را تشویق می‌کنند.

"لاتاری" فیلمی بسیار پر محتوا و جذاب است. که حتما توصیه می‌شود. اما محمد حسین مهدویان نتوانست قلب مخاطبان‌ش را بلرزاند به نحوی که در "ماجرای نمیروز" لرزاند.


دانلود فیلم لاتاری