دانلود فیلم جن زیبا با کیفیت عالی

دانلود فیلم جن زیبا با حجم کم

دانلود فیلم جن زیبا با کیفیت عالی



بازیگران فیلم : فرهاد اصلانی و نورگل یشیلچای.

خلاصه داستان : فیلم سینمایی جن زیبا ، دومین فیلم سینمایی ساخته بایرام فضلی است و ژانر فیلم طنز است، همچنین این نخستین پروژه سینمایی مشترک بین دو کشور ایران و ترکیه می باشد.


شنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۶ :

شب گذشته بخش خبری «20:30» تلویزیون با پخش گزارشی از حضور نورگل یشیلچای در فیلم «جن زیبا» انتقاد کرد. گزارش‌گر صداوسیما اعلام کرد که مدیران سازمان سینمایی به او گفته‌اند که بازی یشیلچای در این فیلم حذف خواهد شد و فیلمبرداری «جن زیبا» با حضور بازیگر دیگری مجددا انجام خواهد شد. اما مهرداد فرید تهیه کننده «جن زیبا» با تکذیب خبرهای منتشر شده در تلویزیون، اعلام کرد به هیچ عنوان امکان تغییر بازیگر یا فیلمبرداری مجدد این فیلم وجود ندارد و مدیران ارشاد از ابتدا از حضور بازیگر ترکیه‌ای در این فیلم مطلع بودند.

مهرداد فرید در واکنش به گزارش شب گذشته «20:3» درباره تغییر بازیگر زن اصلی این فیلم به ایلنا گفت: «فیلمبرداری فیلم به‌صورت کامل انجام شده و هم اکنون فیلم در مراحل فنی قرار دارد. به هیچ عنوان هم امکان تغییر بازیگر یا فیلمبرداری مجدد با بازیگر جدید وجود ندارد. بعد از آماده شدن فیلم برای دریافت پروانه نمایش و همچنین حضور آن در جشنواره فیلم فجر اقدام خواهد شد.»

او در ادامه تاکید کرد: «زمانی که ما فیلمنامه را به سازمان سینمایی ارائه کردیم و درخواست پروانه ساخت دادیم، مشخص بود که قرار است بازیگر ترکیه‌ای در فیلم حضور پیدا کند و وزارت ارشاد نیز براساس همین اطلاعات به ما پروانه ساخت داد و مجوز ساخت فیلم را صادر کرد.»

در گزارش شب گذشته «20:30» عنوان شد که تصاویری از نورگل یشیلچای در صفحات اجتماعی وجود دارد که قابل پخش نیست. البته حضور بازیگران زن خارجی در سینمای ایران موضوع تازه‌ای نیست و سال گذشته هم فیلمی با بازی دیا میرزا در سینمای ایران به نمایش درآمد که اگر مدیران سینمایی می‌خواستند ملاک را عکس‌های موجود در فضای مجازی قرار دهند، نباید اجازه اکران «سلام بمبئی» را به دلیل حضور بازیگر نقش اول زن آن می‌دادند.

اما مهرداد فرید درباره حضور یشیلچای در فیلم «جن زیبا» ادامه می‌دهد: «زمانی که درخواست تمدید پروانه ساخت را ارائه کردیم؛ کپی پاسپورت بازیگر ترکیه‌ای فیلم را ارائه کردیم. اگر قرار بود مخالفتی با روند ساخت فیلم صورت بگیرد قطعاً آن زمان پروانه فیلم را تمدید نمی‌کردند.»

فرید در ادامه به نکته جالبی اشاره می‌کند و می‌گوید زمانی یک فیلم محصول مشترکی ساخته می‌شود، تهیه کننده فیلم نمی‌تواند برخلاف قردادهایی که در ابتدا پروژه بسته شده، عمل کند: «فیلم «جن زیبا» تولید مشترک ایران و ترکیه است و وقتی در تولید مشترک از دو طرف سرمایه‌گذاری صورت گرفته، نمی‌توانیم قراردادهایی که بین خودمان داریم را زیر پا بگذاریم و من نمی‌توانم برخلاف قرارداد و تعهدم تغییراتی در فیلم اعمال کنم.»

او همچنین درپایان خبر داد: «ما در حال برنامه‌ریزی برای اکران همزمان و گسترده فیلم در ایران و ترکیه و چند کشور عربی هستیم و قصد داریم فیلم جن زیبا را به جشنواره فیلم فجر نیز ارائه کنیم.»


دانلود فیلم جن زیبا