دانلود فیلم متری شیش و نیم سعید روستایی

دانلود فیلم متری شیش و نیم با لینک مستقیم

دانلود فیلم متری شیش و نیم با کیفیت عالی


سازندگان فیلم متری شش و نیم پس از شهاب حسینی و پیمان معادی به تازگی با امیر جدیدی برای حضور در این فیلم به توافق نهایی رسیده اند.جدیدی در حال حاضر فیلم سینمایی «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی را روی پرده سینماها دارد. این بازیگر همچنین در یکی- دو سال اخیر در فیلم های سینمایی «پدیده»، «هت تریک»، «عرق سرد» و «تنگه ابوغریب» به ایفای نقش پرداخته است. فیلم هایی که هنوز به نمایش عمومی درنیامده اند.


اخیار جدید فیلم سینمایی متری و شیش و نیم

جدایی شهاب حسینی از فیلم سینمایی متری شیش و نیم سعید روستایی . تاکنون حضور پیمان معادی به عنوان بازیگر این فیلم قطعی است  و با نوید محمدزاده ، امیر جدیدی و چند بازیگر سرشناس صحبت هایی برای بازی در این فیلم شده است . به نظر می رسد که دلیل اصلی انصراف حسینی از حضور در فیلم متری شش و نیم مباحث مالی بوده است . شهاب حسینی برای بازی در این فیلم مبلغ 500 میلیون تومان را به عنوان دستمزد درخواست می‌ کند که با مخالفت تهیه کننده شیش و نیم متری روبرو و در نهاین شهاب حسینی از این فیلم جدا می شود .

فیلم سینمایی متری شیش و نیم به کارگردانی سعید روستایی و تهیه کنندگی جمال ساداتیات که قرار بود از بهمن ماه امسال کلید بخورد به علت صادر نشدن پروانه ساخت ، فیلمبرادری این فیلم در تابستان سال آینده شروع می شود و برای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در سال 97 آماده خواهد شد .


دانلود رایگان فیلم متری شیش و نیم